Messenger markkinointi

Tavoita yleisösi siellä missä he viettävät aikaansa

 

Jos nämä neljä asiaa kuulostavat tutuilta, sinun kannattaa varata

minuutti aikaa ja lukea tämä lyhyt viestini Messenger-markkinoinnista.

l

Lähetät yleisöllesi säännöllistä sähköpostia, mutta kerrasta toiseen alle 20% lukee viestisi saati klikkaa linkkejä.

Kirjoitat upeaa ja arvokasta sisältöä, johon panostat ja käytät työaikaasi. Et enää tiedä, mitä voisit tehdä paremmin. 80% hyvästä työstäsi menee hukkaan.

Sinusta tuntuu hankalalta löytää uusia liidejä ja saada ne käännettyä asiakkaiksi.

Uutiskirjeesi tilaajamäärä on pysynyt samalla tasolla pitkän aikaa. Ja ne jotka ovat sen tilanneet, eivät syystä tai toisesta päädy asiakkaaksesi. Et saa innostettua heitä asiakkaaksi, vaikka yrität parhaasi.

Facebookissa sinun on hankaa hyödyntää sivusi tykkääjiä ja seuraajia. Reaktioiden määrä vähenee jatkuvasti.

On yleisesti tiedossa, että Facebook rajoittaa postaustesi näkyvyyttä. Alle 6% tykkääjistäsi näkee viestisi, jos et saa houkuteltua ihmisiä reagoimaan viesteihisi.

g

Mainostat Facebookissa, mutta mainoksesi ei tavoita entistä määrää ihmisiä samalla kun klikkihinnat jatkaa kasvuaan

Sinua turhauttaa tunkea ropojasi Zuckerbergin Leviksien taskuun. Et tiedä, miten saisit mainonnasta enemmän tehoja irti ilman kalliin mainostoimiston palkkaamista.

et ole yksin.

Eikä vika ole sinussa.

Käytät vain vanhentuneita menetelmiä, kuten sähköpostia.

Kuvittele hetki, millaista elämäsi ja bisneksesi olisi, jos…

Alle 20% sijaan…

%

YLI 90% SEURAAJISTASI LUKISIVAT VIESTISI

Tai viestiesi klikkausprosentti (CTR) olisi

%

8-kertainen nykyiseen n. 5% tasoon verrattuna

Kylmien ja yksipuolisten uutiskirjeiden sijaan, seuraajistasi tuntuisi kuin sinä keskustelisit heidän kanssaan henkilökohtaisesti. 

Sinä saisit enemmän vapaa-aikaa tai voisit keskittyä tärkeämpiin toimiin automaation houkutellessa kohderyhmäsi asiakkaaksesi.

Case study

Asiakkaani viestien saavuttama vastaanotto.

Yli 90% lukijoista avaa ja lukee viestit (Open rate) ja lähes puolet klikkaa viesteissä olevia linkkejä (CTR).

Jos kävisit  katsomassa Mailchimpistä, Aweberista tms. omat vastaavat lukusi, veikkaan, että ne näyttävät tältä.

Kuten aiemmin sanoin, et ole ongelmasi kanssa yksin, eikä syy huonoihin lukuihin ole sinun, vaan järjestelmien kuten Gmailin, joka lajittelee lähes kaikki uutiskirjeesi tai markkinointiviestisi suoraan tarjous- tai roskaposti-kansioihin.

Tai Facebookin, joka tekee kaikkensa, jotta sinä joutuisit nostamaan markkinointibudjettiasi entisestään.

Sainko huomiosi?

Hyvä!

 

Klikkaa alla olevasta nappulasta.

Näytän sinulle, miten Messenger-botti toimii.