Case-study Hyvinvointialan yrittäjille!
–
Upsell metodi
voittamaton tapa myydä palvelua verkossa
webinaarissa Näytän sinulle kuinka moninkertaistat tuloksesi käyttämällä Upsell metodia digituotteesi myynnissä.
– Ja ilman iltamyöhään venyviä työpäiviä –
Nämä tulokset tehtiin Upsell Metodin avulla
sekä maailman helpoimmalla Facebook-kampanjalla.

Kolmessa kuukaudessa
Yli 150 000€ myyntiä
Yli 8600 uutta maksavaa asiakasta
Mitä hyötyä saat webinaarista?
Näytän sinulle, miten voit tuplata, triplata… tuloksesi käyttämällä hyödyksi Upsell Metodia. Helposti ilman entistä kokemusta digituotteista.
Pääset liikkeelle jo viikossa tai kahdessa.
Saat tasaista tulovirtaa heti alusta lähtien.
Opastan sinulle, miten voit automatisoida koko prosessin niin, ettei sinun tarvitse käyttää myymiseen päivittäistä aikaasi. Mene vaikka suunnistamaan.
Upsell Metodi -webinaari on sinulle, jos mielessäsi pyörii tällaisia asioita
Sinulla on tai suunnittelet oman digituotteen perustamista ja kasvattamista.
Mutta et oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä, eikä tuote vielä ole lähtenyt raketin lailla kiitoon.
Olet jämähtänyt paikoilleen yrityksesi kasvattamisessa. Ainoa mikä kasvaa on työaikasi, ja olet kyllästynyt uhraamaan itsesi yrityksesi kustannuksella.
Haluat saavuttaa lisää vapaa-aikaa ja varallisuutta yritykselläsi. Sitä samaa minkä vuoksi alunperin perustit yrityksen, mutta joka on nyt näyttää olevan lasikaton takana.
Kenelle Upsell Metodi ei sovi?
Sinun ei kannata tulla webinaariin, jos mietit mitä sukulaisetkin sanovat, kun saavat tietää sinun ostaneen sijoitusasunnon tai kaksi ja tulet ensi kesänä sukujuhliin vähän prameammalla kyydillä.
Tuhlaat aikaasi webinaarissa, jos olet tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseesi, etkä kaipaa siihen muutosta.
Huonoiten Upsell Metosi -koulutus sopii sinulle, jos koet, että yrittäjän pitää tehdä töitä PALJON.
Minä näytän, miten teet enemmän rahaa vähemmällä työajalla.
Voit varautua siihen, että Upsell Metodi vähentää työaikaasi, mutta nostaa veroprosenttiasi.
Jos se kuulostaa sinun jutultasi, tulet mukaan.